müzik dinle

müzik dinle

Samstag, 5. Mai 2007

Kenan Doğulu - Ben O Değilim
















Kenan Doğulu - Ben O Değilim
Album : Demedi Deme

Karanlık dünyam içimde kördüğüm
Bitmeyen çileymiş sanki ördüğüm
Sen yine öyle san
Sen yine öyle bil
Tertemiz dünyayı ben kirletmedim
Kendimi rüyalara hapsetmedim
Sen yine öyle san
Sen beni yine öyle bil

Dur dur deme bana
Aklından geçenleri sakın söyleme bana
Sen yine öyle san
Sen yine öyle sev
Sen beni yine öyle bil

Yalnız kalınca yanında olmayan
Kırık kalbinin farkına varmayan
Yanlış kalplerde şansını zorlayan
Kendini senin yerine koymayan
Ben ben o değilim,ben o değilim

Sözlerin hala yanıyor içimde
İnsanı sarhoş eden bir biçimde
Sen yine öyle san
Sen beni yine öyle bil
Dur dur deme bana
Aklından geçenleri sakın söyleme bana
Sen yine öyle san
Yine öyle sev
Sen yine öyle bil

Keine Kommentare: