müzik dinle

müzik dinle

Samstag, 5. Mai 2007

Ebru Gündeş - Seninle Çok İşim Var
















Ebru Gündeş - Seninle Çok İşim Var
Album : Bize De Bu Yakışır

Haydi çabuk seni beklediğim zaman
Her saniye bin asır
El ele göz göze dizlerine yattığım
Zaman her şey benim
Senle benim arama girecek olanın
Ölümü yakındır
Kendi canın isterse gidersin
Ama benim canımı çok acıtır
Demek ki böyle aşk dedikleri şey
Ne acılar çektim hey gidi hey
Şimdi bana mutlluk yakışır
Gitme be daha dur
Akşamın sabahı var gülün dikeni batar
Temmuzu soğutur ellerin beni yakar
Seninle çok işim var
Kalbimi bompalıyor kuşkular
Sen çıkıp ta gelene kadar
Hayallerim kabusa dönüşür
Sesini duyuncaya kadar
Korkularım konuşur
Seninle konuşup susuncaya kadar
Sonra da aynı güneş ısıtır
Seni de beni de kime ne

Keine Kommentare: